Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Konvokesyen.
Selasa, 16 Oktober 2012 @ 11:00 PTG | 2 Nota cinta comel disini [s]

Alhamdulillah, syukur ke atas Illahi. Setelah berhempas pulas selama 3 tahun akhirnya hari yang ditunggu akan tiba. Perasaan yang pasti sukar digambarkan. Mengalir airmata ketika menerima, memegang scrool ajaib, melihat kejayaan rakan-rakan, mengimbau kenangan ketika belajar bersama, membesar bersama selama 3 tahun. Keluar dari dewan seribu kenangan. Berjumpa dengan keluarga terutama ibu bapa yang pastinya bangga dengan pencapaian kita. Perasaan pasti ibarat baru lepas berjuang dimedan perang, pulang menemui keluarga tercinta. Bersalaman sambil keluar air mata, bergambar, tukar jubah konvo dengan ibu ayah. Suruh dorang merasa sekali kegembiraan ni. Sambil tu mencari-cari kelibat rakan-rakan....*berangan sambil tongkat dagu*

Hahahahaha..Jangan salah, ini bukan entry untuk majlis grad Farah la. Farah belum lagi grad tau *hempeh punya Poli, sila cepat sikit majlis kami tuu* Saje je nak feeling feeling grad. Sebenarnya teramat jelouse sebab tengok kawan-kawan ramai dah konvo. Farah punya lambat lagi pulak tu kan. "Takpe, akan tiba jugak..sabarr.." 


Untuk menaikkan lagi semangat berangan Farah ni kan. Kita layan jap gambar fake grad Farah ni. Hahaha



Macam orang grad kan kan kan.. Hehe

P/s : First time bawak motor lepas kejadian tu. Menggigil la jugak. Lastly demam. Haha. Terkejut lagi agaknye..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Ulasan:

Blogger IEQAH berkata...

cis cis cis..mmg nak marah laaa lau konvo tak habaq.. eh ni dah lebih dr tuannyee

16 Oktober 2012 11:12 PTG  
Blogger farah jamil berkata...

Hahahaha..takkan la tak habaq..Ieqah orang 1st..hihi

17 Oktober 2012 1:30 PTG  

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post