Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Ulangtahun kelahiran Ibu
Khamis, 26 Julai 2012 @ 8:55 PTG | 1 Nota cinta comel disini [s]

Isnin yang lepas bersamaan 3 ramadhan, merupakan hari ulang tahun kelahiran bonda tercinta. Walaupun pada bulan mulia. Itu tak menghalang kami untuk merayakan walau sekejap. Seperti yang dijanjikan, Farah dan adik 'sejaga' ambil tugas ibu sepenuhnya untuk masak makanan berbuka. Alhamdulillah, ade jugak bantuan kan :)

Mulanya rancangan nak berbuka dengan satu hidangan plus kek. Tapi memandangkan bulan puasa, rasanya kek tak memadai. So, kami gantikan satu menu yang lain yang juga jadi kegemaran bonda tersayang ni :)

Taraaa!


Alhamdulillah, siap jugak semua tu. Berpenat lelah jugak la. Sebab bahan beli petang tu, doh pun start buat petang tu. Kelam kabut sikit walaupun siap tepat pada masa yang kami aim. 

Menu : Spaghetti, Home-made pizza, Ravioli, dan pulut kuning.

Amacam? Dah bole jadi calon menantu/kakak ipar/adik ipar tak? :P *Berangan la sangat kan* Ni semua hasil kerajinan kami menggoogle dengan kretiviti memasing. Dah bole masuk masterchef dah. Ada berani ka?

“Dan sembahlah Allah dan janganlah menyekutukan- Nya dengan sesuatu dan berbuat baiklah kepada kedua ibu bapa, kaum kerabat, anak yatim, orang miskin, tetangga jauh, teman sejawat, ibnu sabil dan hamba sahaya, sesungguhnya Allah tidak menyukai orang sombong dan membanggakan dirinya”( Surah An Nisa ayat 36 )
p/s : Walaupun secara sederhana. Itu paling terbaikkan :) Sayanggg ibu.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Ulasan:

Blogger dayteen lea berkata...

wah

sedapnya nampak makanan

done follow u

2 Ogos 2012 10:27 PG  

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post