Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
PPD in memory
Ahad, 6 Mei 2012 @ 11:38 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Alhamdulillah, setelah sekian lama bergigih payah untuk menghabiskan 3 tahun berpanas-berhujan di Kota PPD (hiperbola sungguh!). Akhirnya aku telah selesai berhempas-pulas dengan exam final terakhir untuk diploma aku nih. Moga-moga yang terakhir lah kan. 

Setiap kenangan dan pengalaman mengajar kita bukan? Selama 3 tahun kat PPD tu, sangat memberikan kenangan yang tak dapat dilupakan. Suka duka pahit manis, semua ada. Pengalaman berkawan, pengalaman berkasih, berguru dan pelbagai lagi lah. Setiap pengalaman tu semestinya ade yang buat aku tersenyum, gelak dan menangis juga.




Tadi sepanjang perjalanan balik ke KL, semua kenangan menerjah masuk. Air mata tiba-tiba mengalir, nasib baik pakai shade, pastu naik kete sendiri. Kalau tak, mesti pakcik yang jaga tol tadi nampak aku menangis. (Nampak na menipu, padahal TnG je) :P

Agak-agak lepas 10 tahun ni mereka macam mana ye? Mesti da beranak pinak, genggam ijazah/master, jadi engineer yang berjaya atau jadi surirumah yang setia. Hihi. Aku? Insyaallah yang surirumah yang setia. Harharhar, nampak gatal disitu ye. Tak lah bergurau je, kalau dah jodoh nak dikata ape kan. Yang pasti aku dah menggengam segulung ijazah. Aku akan buktikan pada mereka yang aku boleh berjaya tanpa dia, dan menjadi yang lebih baik dari sekarang. Itu niat aku. So, korang semua kena la sokong aku ye. Dari belakang, depan, kiri kanan pun boleh :)

Akan merindui mereka :')
*lap air mata*







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post