Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
STP (Sewage Treatment Plant)
Ahad, 1 April 2012 @ 12:46 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Hari ni nak update pasal pergi STP, apekah itu?
STP = Sewage Treatment Plant.
Haa, sekarang gambar-gambar tu dah sampai ke tangan saya, maknanya kena la update pasal benda ni kan..hehe

Ini adalah sebagai salah satu kaedah pembelajaran kami, kena pergi secara praktikal untuk lebih memahami kaedah yang digunakan, kebetulan di Port Dickson ni merupakan salah satu STP yang menggunakan kaedah yang paling terbaru.

Walaupun masa kami pergi tu musim hujan, tapi banyak jugak penerangan yang kami dapat. 
Dan disebabkan hujan jugak, kami tak dapat nak jenguk dengan lebih dekat sludge yang dihasilkan.hehe. Atas alasan keselamatan. Its oke, ade jugak pengalaman yang aku dapat kan.
Padahal dalam hati dah alhamdulillah sangat kan..Hehehe


Happening kan?
Inilah rakan seperjuangan aku :)


muka saya pucat = kurang tenaga. :(

p/s : Jangan nak eeuw sangat la kan, cubit nak? :P




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post