Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Satu fakta mengenai saya : coklat
Jumaat, 6 April 2012 @ 2:59 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Chocolate


Chocolate

dan chocolate....



Amacam, terliur tak? Hahahaha..
saje je kan, bukan ape aku kali ni nak share satu fakta mengenai diri aku. Nak tahu tak? Tak nak tahu takpe, button 'x' kat atas tu tersedia untuk ditekan. hehehe. Janganlah, gurau je. 

Ape kaitan coklat dengan aku ni kan. 
Sebenarnya, aku ni bukan lah penggemar coklat seperti yang disangka. Aku ni dipantang untuk makan coklat, ulang ye, bukan pantang tengok nak makan je. Ni kes pantang makan, mesti pening aje. aku pun tak tahu kenapa aku ada simtom macam ni. Yang pasti, kalau nak pujuk aku pakai coklat. "Wa takkan cair ma"

Coklat ni ibarat satu makanan yang tak menarik minat aku. 
Bukan kamu je pelik, tapi semua yang baru tahu pasal fakta coklat aku ni, semua pelik.
Siapa tak suka coklatkan. Aku lah tu :P

Aku tak pasti sejak bila aku ade effect dengan coklat ni.
Tapi dulu pernah jugak la makan, bukan tak pernah pun.

Mungkin dah bosan kot dengan benda manis ni.
Badan aku pun tahu jaga kesihatan tau. hehehe

ini lah muka budak yang tak makan coklat tu. 
(ayat nak gedik pulak kan)


p/s : Awak la untung bila saya dapat coklat. kan kan kan



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post