Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Day 2 : Hari Produk JKA
Rabu, 11 April 2012 @ 2:36 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

 Hari kedua untuk Hari Produk JKA.
Kali ni dengan pakaian sedikit casual. sebenarnya takde baju seragam dah. Hahahaha
Okay, kita teruskan....


Hari tersebut juga merupakan hari penutup bagi Hari Produk JKA.


Masa ni lah dapat dengar en. pengarah merepek pasal inovasi bantal alarm bila ade orang nak conteng, kipas tahan lama takkan rosak sampai bila-bila, dll
Dia ingat kami ni budak-budak mekanikal ke? Atau encik dah salah hari produk jabatan lain? Hahahaha

Segala keputusan dari produk terbaik, kajian kes terbaik, sehingga lah booth terbaik juga telah diketahui.
Yang menjadi kebanggaan dan kesukaan aku sampai la sekarang ni..
Kumpulan aku dinobatkan sebagai naib johan kajian kes terbaik!

Alhamdulillah! Syukur...
Tak sangka semua penat lelah yang telah aku korbankan demi menyiapkan projek ni akhirnya berbalas juga dengan kemenangan yang kami perolehi.
dan 
yang paling tak disangka, kelas kami paling banyak menggondol hadiah..
antaranya :
1. Johan bagi kajian kes terbaik
2. Naib johan kajian kes terbaik :D
3. Booth paling cantik bagi kajian kes. 

Haaa...semua kami bolot! (nada riak ;p)

Ini gambar kemeriahan setelah menerima kemenangan. :)






Ini pula rakan seperjuangan yang menang :)


Johan kajian kes terbaik!

Booth tercantik bagi kajian kes



Terima kasih Puan Noraziela Bt Mokhtar kerana menjadi penyelia yang sentiasa prihatin dengan projek kami. Kegarangan puan amat kami hargai :) Tanpa kegarangan puan itu, tak mungkin kami akan berjaya seperti sekarang :)
Tahniah juga buat puan kerana kedua-dua anak murid bawah puan menang untuk projek akhir ni :)


Okay, interframe satu..

Muka ceria sangat kan?
nampak lah aku PUAS! :P





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post