Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
my first earning in nuffnang :)
Rabu, 21 Disember 2011 @ 12:02 PG | 0 Nota cinta comel disini [s]

senyum lebar-lebar bila bukak acc nuffnang arini..walaupun sikit tapi ade lah jugak..
setelah sekian lamanya aku menunggu akhirnya ade jugak..kalau tak sedih jugak sebab tengok nilai earning tu macam telur ayam je..hehe

this is my earning :DD
click for enlarge..

lepas ni makin bergiat lagi lah aku nak menulis blog..thanks nuffnang!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post