Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
move on..
Selasa, 13 September 2011 @ 7:02 PTG | 1 Nota cinta comel disini [s]

hidup ini ringkas tapi tak mudah..

alhamdulillah, kawan-kawan sentiasa disisi..
aku anggap ini dugaan Ilahi..

walaupun sukar, aku akan cuba lupakan segalanya..
semua janji manis yang tak pernah ditunaikan..
segala mimpi yang pernah diangankan..
segala impian yang dah musnah berkaca-kaca..



................................................................................................................

tadi kat kelas aku ditanya oleh rakan sekelas..
"Farah, betul ke kau dengan ***** dah ***** ? tipu je kan? propa jekan? sebab aku tengok kau tak murung pun"

ikutkan hati, aku nak kurung diri aku, tangisi sepuas-puasnya..
tapi apa gunanya aku buat semua tu..
itu lagi menghancurkan life aku yang aku rasa dah kosong..

"kau masih ada kawan-kawan kau"
"jangan menangis kerana lelaki, jangan bazirkan air mata demi dia.."

ini lah ayat-ayat yang aku terima dari sahabat-sahabat aku..

dan ini



thanks kawan..


No matter who broke your heart, or how long it takes to heal, you’ll never get through it without your friends.
jangan tunjukkan kesedihan kita pada mereka,
tetapi tunjuklah bahawa kita ini kuat..
dan akan memiliki yang lebih baik daripadanya..

walaupun air mata tak jatuh depan semua orang..
ia akan jatuh juga bila bersendiri..
bila teringat segala kenangan yang pernah dilalui..
dan dengan itu, aku dekatkan diri pada Allah
dengan itu aku kembali tenang.. :')

p/s : masih merinduinya..




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Ulasan:

Blogger faiz_rahman berkata...

yup..~
masih ader kwan2...^_^
adat bercinta la tu..
tak semuanya indah..
tak semuanya kekal..
berani bercinta..
kena berani la rase kepahitannya..
adik dulu pun mcm tu gak..=P

20 September 2011 2:43 PG  

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post