Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Ramadhan terakhir di Poli [Day 21]
Ahad, 21 Ogos 2011 @ 1:51 PTG | 1 Nota cinta comel disini [s]

sekarang dah ramadhan ke 21..huhu
niat nak update hari-hari dah lari..

kinda busy in those week..
test, quiz and so on.. like just i said before..

lepas ni hopefully jadual akan lebih menenangkan..

btw, minggu lepas aku meriah dengan sesi berbuka puasa dengan prince..hehe
pada mulanya dia merancang nak berbuka bersama semasa 2 minggu terakhir kami balik bersama..
kiranya antara minggu lepas dan minggu ni lah..
tapi minggu lepas kami terlewat untuk booking kat Pizza Hut iaitu tempat rasmi kami untuk berbuka bersama..so terpaksa la berbuka dalam kereta berhadapan dengan mcd seremban 2..
untuk menggantikan sesi berbuka yang menyedihkan tu..aku ajak dia berbuka kat Pizza Hut Port Dickson..resultnya sangat berpuas hati walaupun ade perangai pekerja kat situ sangat la menjengkelkan hati..

minggu ni pulak aku pergi berbuka kat Pizza Hut Seremban 2..seperti biasa, serving di sana sangat lah puas hati..pekerja yang mesra pelanggan..memang boleh jadi pelanggan setia lah kan..haha

ape pon..puasa untuk tahun ni sangat lah mendamaikan..takde keadaan yang selalu aku rasa dalam 2 tahun yang lepas..ape keadaan tu biar lah menjadi rahsia yee ;)



p/s : selasa akan datang ni ade majlis berbuka bersama rakan kelas..tempat dia sangat kelaass tau..huhu


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Ulasan:

Blogger faiz_rahman berkata...

pizza hawaiin mcchicken + spagetti + kurma 2 biji + soup cendawan + roti bakar + air suam(tak elok minom gas perot kosong) = nikmatnye ^_^

21 Ogos 2011 3:00 PTG  

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post