Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
bulan Ramadhan kini menjelma..
Isnin, 1 Ogos 2011 @ 11:14 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Akhirnya bulan yang mulia ini menjelma kembali..
amal ibadah yang dah lama tak ditunaikan pun bersua lagi..

teringin nak terawih kat masjid poli pd tu..
tapi 'bumbung' takde..'hendal taya dua' pun takde..
nak guna 'kaki' jauh la pulak.
if gerak lepas berbuka, konfem sampai lepas isyak..

takpelah tambah amal ibadat dekat rumah aje lah..
semoga amal ibadat aku pada tahun ni lebih banyak dari tahun-tahun yang sebelum ni..amin..




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post