Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
short entry : no feeling
Sabtu, 2 Julai 2011 @ 5:43 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

takde hati nak balik PD..
rasa macam malas nak balik, bukan sebab tak nak study dah..
semangat study masih berkobar-kobar.
tapi...

semangat lah sikit farah...
dun be macam orang takde perasaan langsung..

p/s: macam mane nak jumpa dengan seseorang yang dah 4bulan tak jumpa niii..walau apa pun rindu sangat dengan dia. tapi terasa kekok pulak nak jumpa ni..haihhh


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post