Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
wedding lagi..
Rabu, 1 Jun 2011 @ 7:26 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Assalamualaikum,
hai readers..

entry pada hari ini, aku nak cerita pasal majlis kenduri kahwin dua pupu aku kat dewan perdana, PLPP..

tapi sebelum tu, aku nak tanya..korang tahu tak apa maksud dua pupu? mesti ada antara korang dah tau kan..tapi aku nak bagitau jugak :p
dua pupu ni sebenarnya salah satu hubungan kekeluargaan yang jauh..dua pupu ni terjadi bila ibu/ayah kita sepupu dengan si A then, anak si A dengan kita adalah dua pupu..korang faham? kalau yang tak faham tu buat faham je lah :)

Actually, dua pupu ni aku takde lah berapa nak kenal sangat..sejujurnya tak kenal langsung :)
teruk tak aku sebagai sedara..bukan aku tak nak kenal tapi bila dah jauh lagi-lagi ibu pun tak berkesempatan nak kenalkan kat aku, so langsung lah tak kenalkan..

tapi sekarang dah kenal :)
siap gambar bersama lagi


cantikkan pasangan pengantin tu, macam pinang dibelah dua..sama rata sama bentuk..
korang tahu, pelamin dia ni memang macam apa yang aku idam-idamkan. macam heaven kot..eh tak sebab kalau kat heaven, mesti lagi cantik kan...

oke sekarang kita jamu mata dengan gambar gedik yang ada




bahagian kenangan pengantin yang paling aku suka..sweet kan, siap ade drawing gambar dorang lagi..





 last, but not least..
my fav snapshot!Photobucket





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post