Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
jpj test
Isnin, 20 Jun 2011 @ 10:35 PG | 0 Nota cinta comel disini [s]

haha..lama suda tak update blog..
ade yang rindu aku tak?hehe

pasal my JPJ test...
khamis lepas, aku diwajibkkan untuk menghadiri sesi ujian bersama JPJ..
atoyaii, mana tak meragam perut aku..dengan tak konfiden nak bawak kete..dengan 3 pointer yang selalu hancus..menggeletar seluruh badan aku..

tepat pukul 7 pagi aku bergerak dari rumah ke sg.buloh..
apa pasal kat sg. buloh?
sebab tempat aku belajar memang kat situ lah!
amik masa 2jam perjalanan la jugakkan..sambil menunggu tu, rasa gelisah, gementar tu makin bertambah la kan..so aku pun buat-buat tidur biar orang tak perasanaku punya gementar..padahal, orang lain konfem konfemnya rasa macam aku nih..

sampai je kat tempat ujian tu..kaki aku tiba tiba ketaq..lemah gemalai je aku jalan, jantung pun macam nak tercabut je rasanya..
bila nampak je muka-muka pegawai jpj..aku jadi semakin cuak..terpandang pulak kereta-kereta yang tersusun kat bahagian bukit dan jalan raya..bayangkan lah ape yang aku rasa time tu..kalau ade mesin ukur gementar..dah lama rosak kalau aku guna time tu jugak..sebab overload..

dalam gelisah gelisah tu aku banyak doa agar ujian aku senang..n banyak mesej ibu n ayah supaya bagi kata kata peransang..

setiap doa ibu dan ayah membawa berkat untuk kita

dalam gementar aku jalani ujian aku..

tepat pukul 12.05 tengahari..aku selesai ujian jalan raya maknanya selesai semua ujian jpj aku pada hari tersebut.

oke, selesai cerita..

eh? apa? ada yang tertinggal?
apa yang aku lupa nak cerita ni..
ohh..result aku?

dengan perasaan yang malu..aku ....LULUS!

yayy! berkat aku keluar masuk toilet sebanyak (dirahsiakan jumlahnya)..akhirnya aku berjaya mendapatkan lesen..lepas ni, boleh menggelibak berjalan jalan keliling Malaysia..belagak kat orang kampung aku boleh bawak kereta..hahaha..niat tak betul tu..sila jangan tiru macam saya :)

so, sape-sape nak bagi pinjam kereta sangat dialu-alukan disini yaa..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post