Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
sepetang di putrajaya..
Isnin, 14 Mac 2011 @ 11:24 PG | 0 Nota cinta comel disini [s]

oke.. hari ni aku nak cerita pasal putrajaya pulak =)
bagi sesiapa yang da tengok gambar-gambar aku kat facebook tu.. dah maklum lah kan..




semalam @ 13/3/2011 aku bersama my prince berjalanan ke putrajaya.. sepatutnya plan aku untuk hari tu lain..tiba-tiba bertukar pulak..sepatutnya aku macam biasa jalan dengan beliau di One Utama untuk menyambut birthday prince yang bakal menjelma. tapi apa kan daya, aku menerima panggilan dari akak Nor iaitu kawan satu tempat kerja masa kat Anakku.. kak Nor selamat melahirkan baby boy yang sihat lagi walafiat dengan berat 2.4 kg (maaf kalau tersilap kg..lupa sikit..hehe) disebabkan aku pernah janji untuk jenguk kak Nor ni..so, plan yang sedia ada bertukar.. kami bershopping barangan baby untuk ole-ole hadiah for the baby.. baju anakku warna hijau (mesti wajib hijau ;p ) lepas bersesat sekejap mencari rumah kak Nor.. akhirnya jumpa jugak selepas 2 tahun tak jumpa.. baby yang comel!!! (maaf lupa amik gambar sebab terlalu asyik pandang kecomelan baby)




lepas tu, kami plan ke putrajaya sebab kalau nak ke One Utama da jauh..so, di situ lah kami bergambar sakan..hehehehe... penat tu, penat lah..tapi puas hati dengan gambar yang kami amik..sebelum tu sempat jugak lah aku memberi hadiah untuk birthday prince yang bakal menjelang tu..yela, nak jumpa hari selasa tu, mestilah susah.. gara-gara masing-masing dah busy dengan kerjaya sementara kami ni =)


*maafkan syg sebab tak dapat sambut birthday b secara proper.. nanti ade rezeki syg try buat yee..







maaf sekali lagi..gambar bersama prince tak dapat diprovidekan disini.. sebab bengang dengan someone yang dengan beraninya mencurik gambar prince di blog saya ni.. WITHOUT PERMISION!










Label: , ,



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post