Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
mengidammmm steak~
Rabu, 2 Mac 2011 @ 4:47 PTG | 4 Nota cinta comel disini [s]

sedap tak bila tengok steak kat atas ni... disebabkan aku da terlalu teringin, so, aku cari la gambar bagi ilang kempunan..haha.. da macam orang mengidam la pulakkan..hahaha Don't think enggak enggak..hahaha


jamu mata dengan beef steak..
yumm yumm my fav!







sape-sape yang baru je lepas atau sedang menikmati hidangan macam kat atas tu..
memang beruntung sebab aku sangat-sangat teringin..
waaaa!!!

act, tadi cari resepi untuk beef steak
da jumpa
thanks to potretkasih.com :)
*teringin nak jadi chef macam Australian Junior Chef


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Ulasan:

Anonymous afique berkata...

alaaa, dah la orang tengah lapo ni. die boleh post pasal steak pulak. lagi la lapooo. =P

3 Mac 2011 4:21 PTG  
Blogger farah jamil berkata...

hahaha..
kalau lapar boleh makan..hilang lah lapar..
tapi kalau mengidam tapi tak dapat.. nak buat pe?
*terpaksa la buat sendiri (ayat meraih simpati)

4 Mac 2011 11:31 PG  
Blogger nn berkata...

mengidam jugakk! banyak betul benda mengidam time time takde duit ni -_-

4 Mac 2011 5:28 PTG  
Blogger farah jamil berkata...

sedapnye kalau dapat kan kan..

4 Mac 2011 6:30 PTG  

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post