Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
entry yang pendek, siapa yang harus dipersalah kan^^
Khamis, 30 Disember 2010 @ 11:17 PG | 0 Nota cinta comel disini [s]

hari ni aku dilanda demam yang sangat buat badan aku sakit sakit.. "b, syg sakit ):" tu jela ayat yang aku sebut setiap saat sampai ibu aku pun sampai jeles..heh heh.. Ibu jangan jeles yee, sebab setiap along sebut b, sepuluh kali along sebut ibu tau..(ibu tetap diutamakan)

oke oke. Tujuan buat entry bukan seperti diatas yee. Arini aku terdetik nak buat entry sebab aku terjumpa satu blog yang sangat menarik dan tersentuh hati aku untuk dibaca. tira aku da jumpa dia.. 

blog yang berkisarkan mengenai diri nya dan apa yang terbuku di hati dalamnya itu,terharu aku. Tahniah kepada kawan aku sebab memperolehi dia. Dia sangat sayangkan ko weyh!! Semoga kita sama sama bahagia dengan pasangan masing-masing yeee..

*tetiba rindu pada kawan kwan 'L.O.V.E crew aku iteww

kepada wana n qyla: maaf sebab tak dapat join korang 1 jan ni ):   teringin nak pergi tapi.... Korang paham kan

kepada tira: yunk, rindu la. Nak jumpa, tapi kamu da jauh di Lengdu sana. ): tahniah for your relationship^^

kepada mia: da lame tak contact!! Rindu...

oh ye, lupa pulak nak ucapkan tahniah kepada pasukan bola sepak Malaysia kita yang memenangi Piala Suzuki AFF..terima kasih sebab buat aku cuti pada esok hari..hehehe (smile memanjang again.)

Label:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post