Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
cik Nurathirah binti Dahlan
Selasa, 7 Disember 2010 @ 9:01 PG | 1 Nota cinta comel disini [s]

6 dicember 2010

my dear friend NURATHIRAH BINTI DAHLAN

HAPPY 19th BIRTHDAY!!!

semoga panjang umo and murah rezeki..
semoga persahabatan kita akan berkekalan sampai bila-bila..
Akhirnya, cik tira kita telah mencapai umo yang matang. Taw2 umo da nak masuk ke alam 20-an. Sudah dewasakah kita nie.. Anyway, selamat hari lahir wahai sahabatku. Bila la kita dapat jumpa kan. Tersangat rindu pada kamu ni.. Banyak dapat hadiah tak? Paling special hadiah ape? hehe..

korang semua mesti nak tahu sape la cik tira yang sering aku sebut-sebut ni kan..
ni la dia, dia la sahabat aku yang paling aku sayang skali, kitorang kenal kat sekolah menengah teknik setapak.kl.
blog dye yang bes klik sini
Dia ni seorang yang periang, suka jadi pendengar yang setia, murah dengan nasihat yang berguna, lebih matang dari aku =), baik, tak berkira dengan kawan-kawan. Kadang-kadang tu kawan untuk mengedik bersama..hehehe..

Walaupun kita da berkawan lame, tapi kau tak pernah lupa kawan, itu yang paling aku suka pasal kau. Hope kau sudi lagi menadah telinga untuk mendengar luahan-luahan hati aku ni, walaupun, aku tahu, ko mesti penat dengar cerita aku yang berulang-ulang kan. hehe. Sayang kau la tira!! happy 19teen..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Ulasan:

Blogger ciktira berkata...

alamakk ! ade nama i banyak nih ! camne camne ?
hehehe .

thank sayang <3

i love you moreeee :)
thanks sebab memahami diri saya :)

7 Disember 2010 8:50 PTG  

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post