Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
otak semakin penat, ilmu semakin tepu...
Khamis, 4 November 2010 @ 5:39 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

ingat lagi ayat saya masa kecik-kecikk dulu..mase tengah malas.."ala, belajar la takat mane pon, kalau tak pandai..tak pandai la.." satatement yang tak patut dikatakan bukan??hehe..tapi sekarang need to change..takkan nak jatuh je kan..nak jugak bangun..macam tido..takkan nak tido je kan...hmmm

lagi 3 paper..need to focus again...
next week...

hidraulik
kej jalan raya
bahan binaan

adussss.....
penin2..
nak tangguh final bole tak???
hehe
mesti prince akan cakap
"jangan nak mengade!!!"
hehehe..da paham da..

i think thats all for today..
kalau lazy saya tak datang lagi..saya update banyak2 yeeee...


pstt: lepas ni nak tuka kata ganti diri...oke tak???
by,,,


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post