Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
latihan industri bermula..
Isnin, 29 November 2010 @ 9:57 PTG | 1 Nota cinta comel disini [s]


Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah, tolong tunjukkan

Pantun ini ditujukan khas pada akak, abang, pakcik, makcik yang ade kat tempat aku praktikal tu. Hehe. Hari ni, setiap taklimat ,mesti akan sebut “selamat datang ke Congkak Emas”. Macam dah dialu-alukan bagai VVIP undangan la pulakkan.hehe. bermula pada hari ini, aku telah sah bergelar pelajar praktikal. Wahh, macam baru semalam pulak aku masuk poli, tup tup aku da pegi L.I. Ish ish ish, da besar ye anak Jamil ni, da keje dia, kawen bila pulak? Opss, bukan aku menggatal taip ye, memang ade jiran sebelah rumah aku tu tanye, ade ke patut. Belajar pon belum habis.

Oke, berbalik pada topik asal. Tempat praktikal aku tu bukan la company yang besar besar, yang gah macam Sapura Holdings tu(contoh sahaja yee) tapi, walaupun kecil, tapi aku dapat elaun taw (wah, bangga sekejap) alhamdulillah, aku ingatkan tak dapat. Sabtu ahad pon tak kerja, ala, kerja macam waktu pejabat jugak, tapi kadang-kadang tu kene la kelua tengok site. Tu pon ade oti taw. So, sape-sape yang nak praktikal, cari la Congkak Emas yee. Promote la pulakkan.

Hmm, first day of work, litle bit tired. Need rest..so you again in next entry. Bubye…

Label:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Ulasan:

Blogger Иσяℓιʏαиα яα∂ʓαℓι® berkata...

selamat ber LI ;DD

4 Disember 2010 11:32 PG  

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post