Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
bagai kan puteri :))
Rabu, 25 Ogos 2010 @ 6:47 PTG | 2 Nota cinta comel disini [s]




Hai kawan2…macam mane puasa anda hari ini.? Saya? Mestilah oke2 saje…tapi semalam tiba2 saya jatuh saket..uhukk3..bangun je dari tido, mate tak bule nak bukak, pale tibe2 jadi pening, tekak rase mual2..oh tidak!!!(jangan fikir yang bukan2..haha) dala pagi tersebut, kelas start pukul 8..kenapela setiap hari start pukul8(saje nak suwo bangun awal la tu..) pagi tu saya mandi, gosok baju, solat, bersiap dengan keadaan lemah dan tak bermaya..niat dihati nak je ponteng..tapi di atas semangat kebelajaran saya ini, saya gigihkan jua (hahaha!!!ayat tak bule bla..) kat kelas, saya menyalin nota lecturer dengan lemah sekali(sambil baringkan kepale kat atas meja) pada mulanya pn. Suhana tak perasan saya (sue..kembar nama kamu ada di sini ;p) lepas tu, tiba2 lak dia perasan..


“eh, awk kenape?? Demam ke??”
Dengan lemahnya saya menganggukkan kepala saya
“tak pe..awk ole baring..TAPI..jangan tidur yeee”(amaran keras disitu..)

Memang sah2 la tak paham satu pon pe yang lecturer ajar semalam(mira!!jangan lupa ajar aku taw!!!) lepas tu..dengan niat baik mina, saya dibawa ke klinik bersama-sama aishah yang turut sakit..(aishah lagi teruk kot..) sampai je kat klinik othman..saya dan aishah mendaftarkan diri kami..tup2 sya yang kena panggil dulu, sebab aisyah terpakse melalui pelbagai procedur..(nak dapat freekan..kenalah bersabar..betul tak aisyah??hehe) lepas check dengan doktor..saye amik ubat(sume saiz , mak aii susa nak telan deyh)..saya terkejut sebab saya dapat vitamin c(sebijik macam vitamin budak2 yang jenama champs tuwh)..saya kekurangan vitamin c ke wahai en. Doktor oii..da dapat, rugi kalau tak amik, suda bayar tu..disebabkan saket ni, saya pon manje2 la dengan mira,

“mira…demam2 ni buatkan buburkan sedap..mira buatkan bole”
(dengan suara yang agak2 manje gitu..haha)
“bole..nanti mira buatkan..”

Yesss…dapat jugak makan bubur..hehe.tyme tu jugak prince bagi mesej

“syg nak b blikan pape tak?”
Dengan gembiranya..saya cakap
“nak..blikan apam yang ade warna2 tu dengan air red apple ye”
(apam itu satu kemestian untuk berbuka..hehe)



Memang dilayan macam puteri lah..sume kehendak dituruti..hehe..sangat seronok..Alhamdulillah, hari ni saya sehat la cket..walaupun tekak ni da manje2 nak saket pulakkan..thanks to mina, mira, and my prince yang take care of me..sayang kamu lah!!!


by,


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Ulasan:

Blogger suestrella berkata...

untungnyaaa!!! hee , sanagt bangga name lect kamu ialah name saye ! <3

25 Ogos 2010 8:57 PTG  
Blogger aisyah norzilan berkata...

mmg sperti putri kan bila demam..:)
besh jugaaa,,,
tpi kalaw hari4 ta larat!!
haha

25 Ogos 2010 10:06 PTG  

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post