Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
di satu jumaat..
Ahad, 29 Ogos 2010 @ 12:06 PG | 1 Nota cinta comel disini [s]

salam ramadhan...sedar tak sedar, kita da kat dalam pertengahan bulan ramadhan..tak lame lagi da nak malam lailatulqadar..terawih pon tak lame lagi start menggunakan qunut dalam solat wittir..lepas 2 raya...hurm, macam mane dengan persiapan raya kamu semua? mesti masing-masing sudah bersusun-susun baju raya kan...berwarna-warni lagi..tahun ni, saya tak meriah sangat dengan baju-baju raya ni..yela saving siket..hehe..cakap pasal happy-happy mengumpul barangan raya ni..ade jugak yang tengah bersedih..macam kawan saya, mina..malam jumaat kelmarin, kami dikejutkan dengan berita kematian pakcik mina..innalillahiwainnalillahirrajiun...malam tersebut jugak mina kena drive ke seremban dan bergegas ke melaka untuk kebumikan jenazah..semoga jenazah dicucuri rahmat...amin..

berbalik pada topik asal...
pada hari jumaat(27 ogos) merupakan hari yang ditunggu-tunggu oleh semua rakyat jelata yang bertakhta di dalam hati saya ni..haha..negara hati ni bagaikan melonjak-lonjak kegembiraan untuk menunggu hari jumaat ni..(suda2, berenti melalut..) hehe..sebenarnya..hari jumaat 2, saya telah merancang untuk berbuka bersama dengan prince terchinta..macam-macam saya rancang termasuk lah ape nak saya pakai pada hari tersebut..siap tanya pada my fashion designer iaitu: cik mira kita..haha..

pagi tu, saya bersiap-siap untuk pergi ke kelas tamadun yang dijadualkan pada pukul8 pagi..pagi ni naik kereta saga baru..hehe..sampai je kat depan dk5..saya tengok sume tak de.."eh, takkan la da masuk.." dengan takut2, bukak la pintu..tapi anehnya gelap gelita..saya dan mira berpandangan..mana mereka sume pergi..jam da pukul 8.05 a.m..tapi yang ade cuma saya, mira dan narmatha sahaja..terus call amir..tak angkat! geram jugak la hati..pastu mesej kat dak kelas yang lain..yang balas cuma piqa saje..(naseb baik dye balas..) "kan amir da cakap semalam, kelas tamadun takde.." wah..kami bertiga je la yang tak tahu ni..sedihnya..(tu la farah, sape suro tak denga arahan betul2)..takpe la..kami pon bergerak ke library..lepak2 kat situ..then tak lame..dapat tahu yang kelas kkp pon dibatalkan..wah..kalau tahu dari semalam da balik..(tape2..saba tu kan sebahagian daripada iman)

saya balik rumah..tuka baju..dan tunggu pukul 5 tok pulang bersama-sama prince..sebab prince ade test petang tu...sampai pada masanya..kami pon balik dengan menaiki bas yang telah disediakan untuk ke seremban..sampai je kat seremban..kami berpisah dengan nabila, azry, dan keyrel..mereka sume nak balik dulu..kami pon terus ke restoran pakcik hut yang jual pizza tu...booking tempat, order, bayar..then kami jalan-jalan kejab..sambil-sambil tu..borak2..pukul 7 je kami pegi ke restoran pakcik hut tu..duduk kat tempat kami, borak2, berfesbok dan snap2 gamba..hehe..indah!

menu kami :
set num 3
pizza triple chiken
pizza chiken,butter wit garlic
(klu sala sebut or eja..sorry ea, budak baru belajatr nie (: )



kami bergambar sambil menunggu makanan dan waktu berbuka..sambil2 tu, jeling jugak kat sebelah..ade family, sangat sweet..baby tu pon sangat comel..dalam aty, nak anak macam tu(gatal sungguh!)




saya sudah ditempah oke...hehe



 masing2 muke tak tahan lapa..hahaha..dalam hati "bila la waktu berbuka ni..."



sampai je waktu berbuka, kami makan..then, sampai je pizza..berlakunya peristiwa ........ hehe..dirahsiakan..(malu sebenarnya..hehe)


 muka kekenyangan...


bahagian pizza saya tak abes, kami tapau, bawak balik..


sebelum berangkat pulang..
capture khas dari ladang. ;p



by:







note: yang pasti saya takkan lupa hari itu !



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Ulasan:

Anonymous suestrella berkata...

bahagienye kamu !!! :D

29 Ogos 2010 pada 12:40 PG  

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post