Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
adk.adk.adk
Khamis, 19 Ogos 2010 @ 9:09 PTG | 5 Nota cinta comel disini [s]

selamat hari lahir..
selamat hari lahir..
selamat hari lahir..
selamat hari lahir shazren..

hari ni bufday adik saya jugak...
skrg dye jauh dengan saya..
dia sekarang kat UTHM..
dekat johor..
sangat2 rindukan dia...

*ni la adik saya yang comel....


by,



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Ulasan:

Blogger .miss hajar. berkata...

akk still contact dia ? silently,miss him either . lama tk jumpa .

akk pun,sgt sgt sgt lahhh miss akk !

20 Ogos 2010 4:40 PTG  
Blogger farah tetomei =) berkata...

still contact...
dye sgt presure kat UTHM tu...kesian..ta pe adat la study kan...akk pon rindu hajar sanat2..

20 Ogos 2010 5:27 PTG  
Blogger FiZ berkata...

owhh....

20 Ogos 2010 9:29 PTG  
Blogger ciktira berkata...

ouh saya lebih rindukan awak :)

20 Ogos 2010 11:17 PTG  
Blogger .miss hajar. berkata...

saya takut utk contact dia,sbb dia dah sombong dgn saya . =')

21 Ogos 2010 2:05 PTG  

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post