Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
amik sijil spm !
Khamis, 3 Jun 2010 @ 10:33 PTG | 4 Nota cinta comel disini [s]

happynya hari ini...seronok dapat berjalan bersama my besties!thanks tira,wana,qyla,mia coz dapat luangkan masa bersama-sama..

kami plan berkumpul kat stesen lrt wangsa maju pukul 11..tapi akhirnya bertolak pukul 11.30..(biasela janji melayu..hik3) jumpe je mestilah nampak je perubahan dorang..dressup yang semakin tiptop, makeup yang semakin bertambah, muka semakin chantek, badan yang semakin selim-memelim(terutama mia,tekejut i ble tgk u..really different!), tinggi yang semakin meninggi(berharap pada wedges..haha) suka tengok perubahan dorang..makin chantek!. tiba kat skola lebih kurang pukul 12.oo kot..amik pas pelawat dan terus bergerak ke pejabat yang dirindui..huhu..makan mase jugak kat situ..yela,dengan tunggu budak perd amik dulu, procedur yang kene sain sana sini..sejam la jugak..then, tanpa membuang mase..terus pergi ke KLCC!

pada mulanya plan nak tengok wayang, makan pizza n bergambar..tapi kami tak jadi tengok wayang(mase yang tidak mengizinkan)..seronok habiskan masa kat KLCC..macam-macam kami buat..termasuklah buat mini photoshot..haha..ni gamba-gamba yang ade..
di sekolah

di pizza hut !!

mini photoshot !!


by,





note: rindu mereka!! bila next reunion???=)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Ulasan:

Blogger ciktiraouhciktira berkata...

Thanks dah update kan.
aku tak sempat lagi.. :)
penat nak menulis nih..
Btw , tinggi mengharap pada wedges pada aku kan?
nape tak bgtaw yang gemok plax?
yang kurus bgtaw, bhahha..
memang best this time!
aku suka gilaa..
dapat lepak lame2 dengan korang sume taw..
urmm next reunion? bila mahu? hehe..
still dalam planning okay?

3 Jun 2010 11:43 PTG  
Blogger farah oH farah berkata...

yang gemok 2 sume da taw...hhahaha

3 Jun 2010 11:48 PTG  
Blogger ciktiraouhciktira berkata...

kureng kaw. haha.

4 Jun 2010 12:02 PG  
Blogger farah tetomei =) berkata...

=)

4 Jun 2010 10:45 PG  

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post