Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
kepikiran...
Selasa, 13 April 2010 @ 1:56 PTG | 1 Nota cinta comel disini [s]

da lme xupdate,,,,masih dlm proses memulihkan jiwa raga,,,ahaks..

tuka story...skrg ni da msuk bulan 4..thats mean..lagi 3 mggu je nk final...waaaaa...takot..hope leh dapat AKJ(anugerah ketua jabatan..ala2 dekan gitu)..hurm.this week penuh dengan kuiz.test,asgnment..penat..minggu yang teramat bz..(tapi sempat lak unline, tape kepentingan..haha).sume keje2 ni nak siapkan dengan jayanya sebelum hari jumaat..coz nak balik rumah..rindu...da lame tak balik...nanti kat rumah of coarse, keje i makan.makan.makan..hahaha

weekend ni ade PC Fair...niat di hati mahu pergi...tapi apekan daya, tak dapat pegi coz..nak teman kan my adek kesayangan ku pegi mid velly..(sape mau ikot...angkat hidung..hehe)kne pikir mau pakai baju ape...think.think.think...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Ulasan:

Blogger .athierah. berkata...

aku ke adek kesayangan ko tu...hahaha..terharu giler..thanks lar yer..eh..ko jgn luper hadiah ak..tau..
umm..ko nakpergi ke pc fair..kalu nak gi xyah blik lar..xpe..ak xkesah lar..

14 April 2010 1:33 PTG  

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post