Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Final exam around the corner
Khamis, 26 April 2012 @ 7:06 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Assalamualaikum semua!

Ya Allah, dah lama aku tak jenguk blog aku nih.
Rindu tahu. Rindu pada blog, pada kawan-kawan blogger dan juga rindu pada blogger <3
Hahahaha.. 

Okay, sepanjang kehilangan aku ade yang rindu tak? Mesti takdekan, sape la rindu budak perasan sorang ni kan :( Ayat nak sedih je, takpe blog ni pun sekadar menghiburkan hati yang lara jee.. Cewah!

Banyak tau cerita yang aku nak share dengan korang korang semua. Ye, awak la tu..
Blog ni memang untuk di share, so, jangan la segan silu menjengah ye :P

Okay, dah lari tujuan. Tujuan sebenar nak update entry ni, aku nak listkan entry yang bakal aku huraikan. Haa, huraikan..dah macam ayat soalan final aku je tadi. Sebut pasal final, sebenarnya belum lagi habis pun. Ade lagi baki 2 paper yang belum lepas lagi. Aduh! takut sangat sebab yang tinggal ni la subjek yang paling tough bagi aku. Doakan kejayaan aku tau :)

Mood study group yang di on beberapa minggu ni..
*Awak, saya nampak awak la kat sini*


Here we goes.. 


 Malam Penghargaan & Pra Graduasi 
 Result Muet 
 Resepi Kimbap 

setakat ni, itulah yang ade dihati untuk share dengan korang semua. Mungkin akan datang ade pertambahan entry. Cuma tunggu dan lihat jela yee :)

p/s : Hati semakin happy :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post