Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Review Blog : Follower yang ke 111
Ahad, 15 April 2012 @ 3:29 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Hari ni aku dapat follower yang ke 111. 
(menari guling-guling atas lappy)
Ramai yang memberi penghargaan kepada follower yang ke 100, 200 dan seterusnya.
Tapi aku lebih meminati nombor yang seperti ini.
Ini bukan bermaksud followers yang lain tak dihargai, dihargai sangat.
Kalau bukan korang yang follow sapa la blog ni kan, kesian je takde sape nak baca.
Tapi kalau aku nak bagi hadiah kat semua, kopak la aku kan :P
Insyaallah, satu hari nanti aku akan buat giveaway kepada korang semua ea.
Tapi doakan lah agar rezeki aku sentiasa masuk (plus klik jela sponsored tu, rezeki jugak tu :P)

So, bagi tak men'jeles'kan para follower. Aku buat review pada follower bertuah kita ni. Tapi kalau ade yang cemburu jugak, harap maaf lah ye kawan-kawan :)

Okay berbalik kepada review ni.
Follower aku adalah seorang gadis yang dilahirkan pada tahun 1993 yang kini masih menuntut di UiTM Kedah.
Orangnya sangat comel dan telah berpunya okay :)


Mari kita lihat header yang comel lotey ni.


cantikkan?
Doodle muslimah yang comel-comel, sangat tertarik dengan header blog ni.

Mengenai blog :
Tema biru yang sangat menarik (minat biru yee). Susunan widget yang kemas. Takde nak komen banyak  kot, sebab bagi aku dah cukup baik dah blog dia ni. Cuma satu je aku mintak, supaya rajin-rajin kan lah diri untuk selalu update blog. Isi menarik tapi lambat update, takut pulak follower anda tu tertunggu-tunggu entry yang terbaru :)

Ape lagi, kawan-kawan jom kita serbu blog adik manis ni :)
Untuk ke blog LITTLE DORORO ni, sila tekan di header tersebut yee 

p/s : Sebenarnya dah tunggu lama dah follower 111 ni, selalu asik nampak 110 je. Traffic sikit ke?





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post