Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Membebel ditengah malam
Khamis, 21 Februari 2013 @ 1:02 PG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Menyukai seseorang. Semua pernahkan melalui perasaan tu. Menyukai seseorang yang tiba-tiba muncul dalam hidup ataupun yang dah muncul lama, tapi baru sekarang kita menyedari bahawa kita menyukai dia. Fara pasti semua pernah melalui perasaan tu. Sememangnya satu perasaan yang indah kan. Tapi kadang kala perasaan tu tak seindah yang disangka, lagi-lagi kalau orang yang kita sukai tu tahu perasaan kita. Harapan makin meningkat. Peratusan kecewa juga akan meningkat. betul tak?

Bagi Farah, menyukai seseorang merupakan kebebasan bagi setiap individu. Semua orang berhak untuk rasa menyukai dan disukai. Tak kira umur, rupa ataupun jantina. Jangan halang orang lain untuk rasa sebegini. Bagi yang menerima, tahniah diucapkan. Anda semua adalah antara insan yang bertuah memiliki seseorang yang menyukai anda. Hargai mereka, mungkin mereka adalah insan yang boleh membahagiakan kamu. Bagi yang memberi, jangan kecewa jika yang menerima tidak memberi respon yang tidak dijangka.

Live dari bilik sepi bertemankan bunyi kipas senandung kiri kanan.

p/s : Sesiapa tahu tak cara-cara nak kurangkan sakit bila gigi bongsu nak tumbuh :'(


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post