Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Simple Farewell Party
Sabtu, 24 November 2012 @ 7:12 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Semalam hari yang penat sangat. Sebab ade program gerak kemas kat opis, so muscle muscle sume ketaq ketaq la nanti. Hahaha At the same time, warga department buat simple farewell party untuk abg Suhaimi dengan abg Kasha. Memang happening la, terkejut jugak sebab takde lak heboh heboh nak buat party tu kan. Ade jugak kumpul duit, tapi mati-mati ingat untuk beli hadiah je.

Plus, yang paling mengejutkan. Dorang sume buat sekali untuk Nov birthday. Terharu plus terkejut jugak la, sebab untuk bulan yang lain takde kan. hehe. Waktu diumum, malu malu Farah ke depan. Ingat tak nak la pegi depan. Tapi dah dipanggil nama dengan payroll yang lain. Nak tak nak kena pergi la jugakkan.

Pic credit to Kak Kira..

Alhamdulillah, kerja disini sangat memberikan kebahagiaan dan erti kedewasaan. Sayang dah kat sini. Hope segala kebahagiaan akan dikekalkan. Amin...

p/s : Ulang tahun kelahiran untuk tahun ni best! Tak macam tahun lepas. Alhamdulillah, dapat diganti. Terima kasih semua ;')


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post