Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Tahniah kawan-kawan :)
Selasa, 20 Mac 2012 @ 10:06 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Buat sekian kalinya aku tak tahu nak update ape dah.
Tapi jiwa nak update tu banyak. hehe..

Baiklah, hari ni aku nak wish tahniah pada kawan-kawan aku yang berkonvo tadi (mekanikal).
Sistem konvo kat PPD ni ikut jabatan, mengikut susunan Jabatan Mekanikal didahulukan (sungguh jelous), kemudian diikuti Jabatan Perdagangan, kemudian Jabatan Elektrik seterusnya, Jabatan Awam.

Kesian kan pada kami-kami yang Jabatan Awam nih, yela nanti dapaurukt jubah yang baunya dah mashem-mashem sebab budak dari jabatan lain dah pakai :(
Sooo bad :(

Tapi yang penting bole konvo kan :)

Cemburu betul bila pagi tadi aku nampak mereka berbaris untuk masuk ke dewan
(takpe, tahun depan kau pulak ade kat situ)

Apepun, besok hari konvokesyen untuk Jabatan Awam..
Thats mean banyak la kawan-kawan aku grad esok!
Bermakna aku jumpa dorang semua!!!

Hehehe..

Ouh ye, lupa pulak 
Aku nak wish congrat pada someone yang anniversary hari ni.
Nak wish pun tak perlulah, 
yang penting dah doakan dari hati yang ikhlas
itu yang paling penting kan :)

Jangan sentiasa memikirkan keburukan seseorang, kerna disebalik keburukan itu tersorok seribu kebaikan yang ada padanya :)
Jika sentiasa berfikiran buruk tanpa usul periksa, anda akan menyesal kemudian hari


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post