Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Day 2 : Konvokesyen Rahmat
Ahad, 25 Mac 2012 @ 3:20 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Baru semalamnya aku pergi konvokesyen, hari ni aku kena pergi lagi.
Tapi kali ni aku tak pergi teman dari awal sampai ke akhir laa..
Aku cuma jenguk sekejap,walaupun masa sangat tak terkejar tapi aku berjaya pinjam jubah konvo dia jugak, walaupun pada mulanya agak malu-malu kan ;p

Inilah dia Rahmat, kawan saya :)

Rahmat ni aku kenal since semester satu, tapi disebabkan lost contact untuk beberapa sem. aku tak pernah cerita la pasal dia. Atas sebab ape pun aku tak tau tah. Kalau tak kitorang dah jadi kawan baik, macam aku dengan pakcik sopie :P Beliau sangat baik, apa pun aku mintak tolong mesti dia tunaikan dan sebagai balasan kebaikan dia, aku pun kena la sentiasa tolong kan :)

Itu baqu namanya kawan, betui tak?
(slang Faizz Jamil aku curik, tah betul ke tak tah :P)


Lepas dapat kebenaran untuk pinjam jubah konvo and hp kawan dia.
Kitorang ape lagi, bergambar laarrr :P

Yang ni sebab baru lepas kena sakat, nak amik gambar pun kena sakat kan. Haiii =_="


Ini Mina, dia lah kawan aku yang sentiasa teman aku, tak pun aku teman dia..harharhar
Bak kata dia "Baru sekarang dapat merasa suasana konvo dan sekarang aku sangat jeles!!"
Hamikk kau, baru tau macam mana aku rasa selama ni kan :P

 Lastly, muka gembira dapat pakai jubah konvo.

Best kan kalau ni adalah konvokesyen aku..
Huhu
Kenalah tunggu tahun depan.

p/s : Baru lepas mandi laut, muka gelap! 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post