Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Day 1 : Konvokesyen Nana dan Sue
Sabtu, 24 Mac 2012 @ 10:31 PG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Okay, sekarang tengah exited nak update entry pasal konvokesyen yang aku hadiri kira-kira 2 hari yang lepas.
Tahun ni punya konvokesyen sangat la bizi sebab ramai kawan yang bole dikatakan rapat konvo tahun ni.
(kering duit aku =_=')
Tapi takpe, kepuasan itu ada. Satu kepuasan bila melihat kawan-kawan aku bahagia bila aku disamping dorang, dan sekurang-kurangnya hilang la kesedihan bila family tiada disisi ketika berkonvo.

Okay entry ni merupakan cerita aku berdasarkan hari yang aku hadir :)
untuk hari berikut, entry yang lain pulak.
Special sikit. Hihi

Walaupun dia hari kedua konvokesyen, aku tetap panggil day 1 sebab ini lah hari pertama aku jenguk kawan-kawan aku. aku mana ada kawan mekanikal beb. Ada pun takde la rapat sampai kena pergi majlis konvo dorang :)

Hari tersebut, Nana dan juga Sue yang terima penganugerahan sijil diploma mereka. Yang paling membanggakan kedua-dua mereka dapat Anugerah Ketua Jabatan berbentuk medal kaca yang tergantung kat leher dorang. Kalau lah aku dapat anugerah tu, tak mungkin aku tanggalkan medal tu. Akan dibawa kemana-mana sahaja disebabkan bangga yang teramat. Hey, tahu tak susah nak dapat anugerah tu. Oh ye, bagi yang tak tahu, Anugerah Ketua Jabatan ni boleh dikirakan sebagai dekan kat universiti. Ini untuk mereka yang dapat cgpa 3.5 keatas sahaja.

Inilah mereka :)
Sue, Nana dan kawan mereka :)

Nana dan sue ni aku kenal ketika aku berada di semesta yang kedua.
Nana ni roomate aku semasa di kamsis dulu.
Sikap peramah dia menyebabkan perkenalan selama 6 bulan seperti 6 tahun lagaknya. Senang berkawan dengan dia, dan Sue pula, aku kenal melalui Nana. Dia kawan sekelas Nana dan dia juga merupakan kawan satu sekolah Aisyah di sekolah teknik dulu. 
Aisyah ni pulak kawan satu kelas aku kat sini.
(Haaa, detail tak?)

Nak dipendekkan cerita, kami selalu langgar peraturan kamsis sama-sama :)
Selama semesta dua tu, suppose aku ada sorang je roomate tapi kami buat peraturan sendiri dan dapat lah aku pertambahan roomate, bukan seorang tapi dua orang. Hahaha
Siap bentang tilam tu kat bilik. Disebabkan itu, aku rasa aku rapat dengan Nana, Sue dan Aisyah even aku ni pendiam pada mulanya :P  

Sangat jeles kan melihat dorang dah habis diploma dengan jayanya.
Aku bila lagik?






Merasa la jugak pakai jubah konvo ni.


Pucatkan muka. Nampak sangat malas nak makeup..hihi

p/s : Time ni nampak pulak si penghancur hati bersama scandal lama dia :P Kantoi..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post