Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Tanjung Tuan yang mendamaikan jiwa
Selasa, 28 Februari 2012 @ 1:53 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Lama kan aku tak update cerita..
Haa, bukan sebab malas atau ape, cuma kekurangan bahan untuk ditambah ke entry.
Kalau entry berjalan atau 'berdatingan' kat blog ni mestila disertakan gambar. Kalau takde tu macam tak sah la pulakkan :)

Sementara tunggu-tunggu gambar dari sumber asal. Aku ingat nak memeriahkan blog ni dengan cerita yang agak lama tapi aku belum cerita lah kat sini.
(biasalah, aku cuma guna C3 yang camera 2mp. Sudah tentu gambar super tak owesome. Itu sebab ihsan dari orang lain)

Okeyh, untuk cerita entry nih. Aku nak cerita pasal aku pergi ke Tanjung Tuan untuk menikmati ciptaan Allah S.W.T. Niat asal sebenarnya untuk berjoging, tapi apekan daya pada waktu tu belum ada sport shoes, terpaksa lah pakai selipar. Perginya dengan pasangan-pasangan bahagia, so, bergerak bersendirian lah kan. (itupun, ade orang tak percaya waktu tuh T.T) 

Pemandangan dari atas sangat menakjubkan. Lagi-lagi kalau pergi time sunset atau sunrise, sangat super duper owesome. Subhanallah! Walaupun terpaksa jalan dan daki tangga untuk ke situ, ternyata sangat berbaloi. Patutlah ramai yang suka pergi joging kat situ.




Amacam? cantik tak?
Saat tu terniat dihati untuk pergi dengan insan yang dicintai. (Ayat tak bole bla. Ptuih!)
Tapi.. bukan rezeki dia lah kan

Thankks to:-
Photographer : Syafiq (cinta hati kawan baju hijau saya nih)
Transport : Nabila Farhanah (Itulah kawan baju hijau saya)
Pelengkap perjalanan : Amira & Acap (Gadis baju pink dan tiada gambar disini. Hehe)


p/s : Si kerek jumpa dengan si penghancur hati pada malam isnin. 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post