Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Satu problem selesai :)
Isnin, 30 Januari 2012 @ 4:46 PG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Oke, problem solve :)
satu jalan ke arah kebaikan dah dilalui

Cuma satu, kenapa ade orang sering salah faham dengan apa yang kita cuba perbaikkan?
Sedih masih ada..dan saya pun dah maafkan awak jugak..untuk kesalahan yang awak tak pernah sedar..
Untuk awak, saya halalkan segalanya..Awak pun dah halalkan segalanya bukan?




Allah suka dengan orang yang minta maaf secara berdepan dan mengakui apa kesalahan kita..kalau setakat mintak maaf tapi kesalahan tu orang yang memaafkan tak tahu..tak guna jugak..ibarat minta maaf atas angin
tapi apa yang saya buat oke kan? minta maaf dan bagitahu apa salah saya..
saya cuma nak jadi diri saya yang dulu dan menjadi orang yang lebih baik..thats all..
Niat saya cuma nak minta maaf, bukan nak cari gaduh
plz don't mistaken me about that..


it would make me cry again :')


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post