Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
penakut..akukah?
Ahad, 8 Januari 2012 @ 5:02 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]


Aku ni penakut ke? Yup, aku memang penakut. Aku takut gelap, aku takut kilat, aku takut sendirian, takut ditinggalkan..termasuklah KATAK!
Memang haiwan dua alam ni paling pantang aku jumpa..konfem melompat dan menjerit tak ingat dunia..so, sila jangan bergurau dengan aku gunakan haiwan dua alam ni yee *Amaran keras!

tadi terdengar lagu ni dari laptop Mira..sahdu pulak lirik dia. Macam dah terkena batang hidung aku sendiri. Yup, aku tujukan khas untuk aku dan 'dia' dan dia

enjoy!

PENAKUT BY YUNA

Tak semua kau rancang akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja


Chorus

Ini tidak adil tidak adil baginya

Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya

Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah cuba kau ringankan


Ini tidak adil tidak adil baginya

Ini tidak adil tidak adil bagiku

Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga

Kau bukan milikku

Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post