Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
entry awal 2012
Ahad, 8 Januari 2012 @ 1:50 PTG | 3 Nota cinta comel disini [s]

akihirnya tahun 2012 dah menjelang..
tak sangka aku akan terlepas untuk publish entry untuk kali terakhir tahun 2011..
tak mengapa, hari lain ada bukan? angguk cepat! hehe

sebenarnya aku banyak nak ceritakan, tapi mungkin itu semua terlalu peribadi untuk dikongsikan bersama..
biasalah, ramai orang mempunyai masalah masing-masing bukan?

untuk permulaan tahun 2012 ini, aku memdapat pelbagai ujian, dan salah satunya dalam menyelesaikan projek akhir untuk diploma ini.. Terpaksa berulang-alik dari pada UNIKL MICET dengan Port Dickson.. tapi tak mengapa, bak kata Aisyah : 'sabar.kolam busuk tu yang buat grade nanti' ada betulnya jugak cakap Aisyah tu.. takpe, selagi boleh bersabar, sabarkan jelah.

Ouh ye, aku ingat nak betulkan dan hias-hias siket lah blog ni..ade yang perlu dibuang, ade jugak yang kena ditambah. Hope bole tahan nak main coding bagai lah kan. Hehehe

p/s : let go of him doesn't mean that i'm ok :)
p/s/s : biar lah dengan mereka..orang yang teraniaya yang lebih diterima doanya..dun worry aku akan doa yang baik..*terpaksa moveon*



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Ulasan:

Blogger nana iliyanah berkata...

hoiiiii datang melaka roger gua!!! gua pun teringin nak pegi unikl tu. kehkehkeh

8 Januari 2012 pada 2:04 PTG  
Blogger farah jamil berkata...

haha..aku pun tumpang arang la..macam mane..heee~

8 Januari 2012 pada 2:20 PTG  
Blogger Aisyah Norzilan berkata...

yeah2..nasihat aku tu lain kali capital letter patu bold siap font paling besar

8 Januari 2012 pada 2:39 PTG  

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post