Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
UNIKL-rundingan
Rabu, 28 Disember 2011 @ 6:55 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

saje nak update..



hari ni aku telah pergi ke Melaka bersama kumpulan untuk projek terakhir aku..
kami bergerak ke UNIKL Alor Gajah untuk memohon kerjasama untuk test yang bakal kami jalan kan..mulanya, agak nervouse la jugak..tapi oke..rupanya penyelia/pensyarah kat sana sangat lah peramah dan yang penting selalu senyum! sudah tentu kami semua selesa berunding dengan mereka semua..yang paling tak menahannya boleh pulak dorang promote UNIKL ni untuk kitorang sambung degree..haha..mane taknye mula-mula masuk je da terus ditanya soalan "kami disini menawarkan ijazah" terpinga-pinga jugak lah sekejap..haha

anyway, kerja kami selesai..tinggal buat segala test yang ada..
ouh ya, korang semua mesti tertanya-tanya test apa yang akan kami jalankan..
sebenarnya, kami menjalankan kajian terhadap kolam pengoksidaan kat Politeknik Port Dickson ni..ada dua kumpulan, satu buat yang berkaitan dengan chemical..ala yang ade test BOD dengan COD tuh..kami pulak yang berkaitan biological..act, biological lagi susah and cost yang agak mahal dari chemical walaupun test kami sedikit..tapi takpelah..asalkan selesai diploma kami kan..itu yang penting..

nanti aku akan update cerita pasal test tu ek..

ouh ye, minggu depan dah new year kan? nak tengok firework dengan prince lah (eh, ade orang tetiba tiru ayat 'prince' tuh..plz la cari gelaran lain!) minggu ni balikk lagi dengan dia..bole borak-borak dengan kawan-kawan dia sekali kat kereta tuh..(dapat korek secret skali..hehehe)

p/s : sabar itu sebahagian dari iman kan? yang penting aku tak mencelah dalam hubungan orang lain..tapi..apekan daya difitnah oleh orang yang telah mencelah dalam hubungan aku actually..tak de life!

p/s/s : malam ni pasar malam :) dating time


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post