Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
sem terakhir, kuliah pertama
Selasa, 27 Disember 2011 @ 5:25 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

hari ni merupakan hari pertama mulanya kuliah untuk semesta yang terakhir..
tak sangka aku da menghabiskan masa kat PD ni hampir 3tahun..
bermacam-macam pengalaman telah aku tempuh kat sini..dan kenangan yang paling indah ialah bersama dengan mr prince saya..

jadual aku pada sem ni tak lah padat seperti sem-sem yang lepas..tapi aku dapat merasakan banyak tugasan yang bakal aku terima dan test yang bukan sesenang yang aku sangka..huhu
doakan agar aku berjaya menempuh saat-saat akhir aku berada di sini..

kelas yang pertama di hari yang pertama je dah mula belajar..Alhamdulillah, aku faham dengan apa yang Pn ajarkan tadi..hope, sampai ke akhirnya lah aku faham..sebab makin lama, mestilah makin susah kan..sem ni banyak sangat 'killer subject' yang bakal aku tempuh..diharapkan aku boleh mendapat keputusan yang cemerlang..

p/s : malam tadi sesi meluahkan rasa di tepi pantai bersama prince..tak sangka pulak dia mendengar..hehe
p/s/s : tak aku sangka aku da ade haters..hmm (ape aku kesah!)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post