Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
buang habuk guna duster...
Selasa, 20 Disember 2011 @ 11:03 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Agak-agak ramai perasan tak aku dah lame sangat tak mem'produce' entry dalam blog ni..hehe..
maaf lah pada semua reader..bukan sengaja atau apa..cuma, kewujudan internet di keliling aku da hilang secara tiba-tiba sejak berbulan yang lepas..cuma sekarang aku baru berkesempatan untuk melihat beribu beriban entry dari blog yang aku follow (agak-agak angka tu melampau sangat tak?)

perlbagai benda yang terjadi semasa aku tak lagi membuka blog ni..dan aku juga telah beralih ke diary bertulisan tangan yang telah aku tinggalkan sejak mula wujudnya blog ni..dan terbukti yang tulisan aku dah tak secantik dulu dah (macam lah cantik sangat tulisan dulu aku tuh)

so, cerita pelbagai tu aku hold untuk aku pecahkan kepada beberapa entry..diharap semua bersabar lah ye..

btw, aku dah mula semesta akhir..tak sangka lah pulak aku dah jadi seorang super senior hehe..tapi menjadi seorang super senior bukan lah satu tiket untuk aku bersuka-ria..betul tak? hope lepas ni aku dapat fokuskan diri dengan study untuk sem ni..sem 5 pun rasa macam !@#^ apetah lagi sem 6 kan..wish me luck u alls..

p/s : hope keputusan yang aku buat sebulan yang lepas bukan satu keputusan yang salah :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post