Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Andai sahaja doraemon wujud
Ahad, 10 Julai 2011 @ 11:49 PG | 0 Nota cinta comel disini [s]

korang pernah berangan tak? andainya satu hari ade satu robot yang dikenali sebagai doremon yang boleh memenuhi permintaan korang..




aku selalu berangan nak ade robot doremon, boleh senang macam nobita plus aku boleh tahu masa depan aku macam mana, my future husband macam mana..bahkan rupa anak-anak pun aku boleh tengok..

dalam banyak banyak barang 'ajaib' doremon ni, aku nak helikopta yang kat atas kepala tu..ala yang selalu doremon dan kawan kawan pakai tuu..dengan benda tu aku boleh pergi ke mana sahaja yang aku suka.
satu lagi yang paling best, kolam renang awan..sonoknyee kalau dapat..mandi sorang sorang pun tak pe..mandi bo*** pun tak pe..hahaha bukan orang boleh tengokkan..


lagi satu yang pengembaraan kat dalam buu cerita..seronoknya..if ade aku nak jadi cinderella..happilly ever after..ade gaun cantik..huhu

senang kata semuanya yang ada pada doremon ni aku suka la

tapi if ade doremon, aku rasa mesti aku akan jadi orang yang paling pemalas sedunia..haha

p/s : berangan bila takde keje nak buat ;p




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post