Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
report saya dah siap :)
Khamis, 30 Jun 2011 @ 2:15 PG | 0 Nota cinta comel disini [s]

haha, lama sudah tak bertemu dengan blog ni..
lama ke aku menyepi diri?
baru-baru ni, kemalasan melanda diri..malas bukan sebab apa, malas sebab busy report yang menyiksakan jiwa ni..

dah la traffic blog ni ciputtt jee..
lagi bertambah ciput dan lembap la blog ni kan sebab 'kerajinan' yang sangat menyebelinkan ni..

sebenarnya nak dikongsikan, tapi hari ni cuma entry yang pendek jela yee..lagi pun dah larut malam.. mata pun mintak berehat.
 dah berapa hari mata ni asik berjaga je kan..*kerja last minute (jangan tiru macam aku tau!)

muka mintakkk....ciuman..hahahahaha

korang pernah dengar pasal cabaran untuk tak biarkan blog ni sunyi tanpa entry tak?

aku ade jumpa beberapa cabaran macam tu, dan aku pun terasa nak buat..yela kalau aku buat mesti blog aku ni tak sunyi je kan..mane la tau traffic blog ni pun akan naik..*harapan laaa

next entry la aku bagitau apa cabaran yang aku nak buat..buat masa ni aku mau tidooo..
warghhh! ngantuk suda..

p/s:banyak blog pakai OMG Omg versi Shuib sepah.. best ke?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post