Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
QTI test
Jumaat, 10 Jun 2011 @ 11:31 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Assalamualaikum..
second entry for this day :)

petang tadi, aku ada temu janji dengan cikgu driving yang baru..sebab cikgu driving aku yang lama dah lari sebab cari student yang lain..haha *gurau saje

hari ni aku ade test QTI.. test ni penting untuk setiap pelajar belajar memandu tak kira motor, kereta taupun lori 'hantu' tu..aku pun tak dikecualikan..

alhamdulillah aku pass test tersebut, harap-harap aku dapat buat mase kat test JPJ minggu depan pulak.. doakan aku yee...




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post