Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Sg. Congkak..here i come :)
Selasa, 3 Mei 2011 @ 9:51 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Assalamualaikum,

Untuk entry kali ni, aku nak update pasal aku pergi ke Sg. Congkak :) *harap cerita ni tak basi sebab da lama sangat aku kepap ni..hehehe

okeyh, pagi sabtu yang lepas, aku terbangun sangat pagi dengan sengajanya..hehe (eksited punya pasal) yela, kena goreng nugget untuk bekalan piknik aku ni lah. lagi pun kena berkumpul pukul 7 punya pasal kan.. lepas siap, aku terus bergerak ke Sri Johor untuk berkumpul, tapi sebelum tu aku calling-calling dengan Kak Izan yang mana dia lah orang yang bertanggungjawab menjemput aku..hehehe (terasa bagai VVIP pulak)



gambar sebelum pergi..

perasan tak aku pakai stail tudung twist tu..hehehe..thanks to ayunar :)

kami bergerak ke Sg Congkak pada pukul 8a.m..port yang kami pilih tu memang best lah..hehehe

takde ayat lah nak tulis..nah, tengok la gambar-gambar ni..





sungguh malaskan aku ni menaip..hehe
mok tak aku..hish..mao diet lorh.. :(






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post