Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
cuti semesta :)
Khamis, 19 Mei 2011 @ 12:03 PG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Assalamualaikum..
hari ini macam biasa aku nak berceloteh lagi :)
sesiapa yang bosan silala tekan ctrl + w oke..

takutnye kalau jari kita macam tu kan.


selapas upset dengan entry yang hilang, tak dapat kerja.. aku pun menjalani kehidupan aku macam biasa.. korang tak tertanya ke kenapa aku nak kerja, padahal aku masih lagi memegang title sebagai pelajar.. Actually, aku sebenarnya dalam cuti semesta.. dua bulan kot, takkan lah aku nak duduk kat rumah sambil membesarkan badan aku yang dah sememangnya besar ni kan =_='

sebenarnya aku dah lama cari kerja, dari sebelum habis praktikal lagi..tapi ape boleh buat, tak dapat.. susah nak cari kerja part time, apetah lagi kalau untuk dua bulan je.. so resultnye aku duduk dirumah aje lah..pada mulanya, agak kekok la jugak untuk jadi suri rumah sepenuh masa kan..tapi lama-lama, dah terbiasa..

sebenarnya bagus kalau dapat spent time kat uma, dapat belajar macam-macam dengan ur mum.. macam aku ni, dah berapa masakan ibu aku dah pandai masak :) *bangga~
disamping itu jugak, aku dapat belajar cara-cara menjahit serba sikit.. yela, my mum kan tukang jahit.. kat sape lagi dia nak turunkan ilmu kalau bukan anak dia yang comel ni kan *perasan =_='

so, conclusion, aku tak rugi lah walaupun tak kerja kan kan..hehe

saje upload gambar lama..rindu nak kurus macam tu..
diet time :)


pernah join satu acara yang mendatangkan duit tak? nak tahu sila lah tekan ini :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post