Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
sila la baca *tajuk yang tah pape :)
Jumaat, 8 April 2011 @ 12:01 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Assalamualaikum..

Setiap insan takkan terlepas dengan dugaan yang diberi oleh-Nya. Tapi kita hendaklah melalui dugaan tersebut dengan tabah.
Sekarang mood/nafsu makan aku makin berkurang, aku da kurang nak makan. Kenapa ya? Aku nak kurus kot :) hehehe.. sukanya! cepat-cepat la kurus, nak pakai baju idaman..hehehehe

oke, tujuan aku update entry kali ni, untuk apa ya.. oke jujurnya takde tujuan, sebenarnya aku dah fedup dengan report yang perlu 80 m/s untuk direpekkan. Tahla aku tak tahu samaada aku mampu buat atau tak, aku lebih rela menduduki final exam. Tekanan report ni berkali ganda oke. =.='

so, berakhir la entry pendek.. :)
kawan aku cakap jangan taip banyak-banyak, sebab nanti merepek-repek yang bukan-bukan
so, aku ikut nasihat kau.. :D



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post