Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
pengisian masa lapang di ofis..
Selasa, 12 April 2011 @ 2:35 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Assalamualaikum,

Kenapa? pelik dengan tajuk aku kat atas tu?? hehehe.. jangan la pelik sebab aku memang nak cerita pasal pengisian masa lapang aku kat ofis.. Seperti sedia maklum (kalau belum maklum tu dah maklum lah ni kan :)) aku kan baaanyyyyaaaakkk masa lapang kat ofis ni. Sebab tu aku boleh online hari-hari :) Indahnya hidup..hehehe

Tapi, selain daripada online, banyak lagi yang aku boleh lakukan.. Antaranya...  main games :)

tengok la games-games yang menjadi tatapan aku sepanjang di ofis ni..


games yang mengimbau kenangan dulu..
kalau korang nak tau, dulu aku suka betul main game ni..


haa.. game ni ade kenangan tau kat CESB ni..
aku selalu bertanding tanpa hadiah dengan kakak kat ofis ni.hhehe

game ni tak ketinggalan..
bertanding sapa paling tinggi point :)

game yang popular zaman dulu-dulu pun tak ketinggalan :)


hehehe..cuba korang bayangkan betapa bersenang-lenangnya aku kat ofis ni..
sila jangan tiru perangai buruk saya :))




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post