Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
pashmina yang cute!
Jumaat, 22 April 2011 @ 10:26 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Assalamualaikum..

hari ni entry pendek.. 
mao cerita pasal persiapan aku ke Sg. Congkak :)
dengan demam yang belum kebah, hidung mulai banjir =_=' , muntah-muntah dsb
aku tetap men'degil'kan diri aku untuk berpiknik bersama warga PPR Seri Johor :)
malam ni aku buat persiapan untuk bertolak pada esok pagi, tak mao kocoh-kocoh (padahal dalam hati tak yakin dapat bangun awal huahuahua) bayangkan lah pukul 7a.m kene berkumpul kat PPR Seri Johor. 

Sebelum memaking baju-baju, towel ect, aku surf kat YT (youtube lah!) pasal cara pakai pashmina. Aku da banyak pashmina tapi tak reti nak pakai, last-last tempat dye hanya du bahu aku sebagai selimut dikala sejuk..
selepas men'search'kan diri, ahirnya terdapat beberapa hasil yang boleh mencomelkan aku lagi..hikhikhik

taaraaa!




hahaha..semua muka gediks!
so, the conclusion..aku akan pakai stail yang paling bawah ni.. dah terang-terang aku letak icon suka.. mestilah tu pilihan aku kan..so, warga Sg. Congkak.. tunggu kehadiran ku..hehehe
*p/s: maaf muka yang pura-pura sihat..hehehe


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post