Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
L.E.G.Aaaaaa :)
Ahad, 10 April 2011 @ 5:16 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Assalamualaikum..

oke, harini aku nak story sumthing..agak korang nak baca tak..nak tak nak aku nak cerita jugak weekk!!*oke gedik!

malam semalam aku dapat mesej dari kawan baik aku, Wana. Dia ajak aku keluar pegi T.S (rasa-rasa korang tahukan TS tu apa) tapi, apakan daya..aku tak dapat join la pulak..lain kali yee sayang..*sila JANGAN geli..

semalam pulak aku jadi babysitter dari pagi sampai petang..fuhh, penat..tapi nasib baik Adam  ni takde kerenah. Umm, kerenah ke karenah..pape lah :)

Hari ni pulak, aku menguji kebolehan aku memasak :) pling! pling! Adakah cik puan Farah kita ni handal memasak? timbul persoalan di situ..hehe.. menu makan tengahari yang aku sediakan ialah asam pedas ikan selar, ayam goreng tempura (goreng tepung sebenarnya tapi nak bagi gempak sikit nama masakan aku tu..kui kui kui) dengan sayur kailan goreng.. Hasil masakan aku.... A- sebab sayur aku over masak.. bak kata my ibu lah.. tapi overal exallant!! hooray!! boleh jadi suri rumah da ni..hehehe.. *mood gatal kembali lagi ;p

lastly : to my bestfriend tira, oke..mungkin macam kau cakap aku salah faham.. tapi aku nak tekankan lagi..aku bukan kawan dia! fullstop.. aku bukan orang yang senang-senang terima someone yang aku tak kenal sebagai kawan aku.. lagi-lagi dia da sakitkan kawan aku sendiri.. btw, aku legaaaaaa sangat orang yang kau cakapkan tu bukan aku..thanks :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post