Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Berakhir sudah..
Jumaat, 29 April 2011 @ 9:49 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Assalamualaikum..

Berakhir sudah kehidupan aku sebagai seorang student praktikal.. Congkak emas yang memberi aku perbagai pengalaman yang menarik dan banyak mengajar aku erti pekerjaan, jiwa aku sekarang dah macam kakak-kakak kat ofis *sila percaya hehe

kepada semua staf CESB, Farah ingin memohon maaf atas segala salah silap Farah selama farah ada di dalam CESB..

To Kak Izan : terima kasih sebab mengajar Farah, memberi peluang untuk merasa pelbagai kerja yang banyak membantu Farah, kak Izan jugak yang banyak bersama-sama kami sepanjang kami menjalani latihan industri ini.. Kak, Farah akan rinduu sangat-sangat pada akak!

To Kak Meela : Kak, terima kasih sebab bagi ilmu sebagai juruteknik pada Farah, akak jugak orang pertama yang Farah rapat kat CESB. Farah rinndu sangat pada akak.. Harap akak sihat bersama baby.. Insyaallah, nanti farah akan buat muka tak malu untuk pegi CESB balik..hehehe Oh yee..akak saje je kan tinggal-tinggal wallet kat Farah..nak jumpa lagi lah tu..hehehehe

To Hidir : thanks sebab tolong Farah untuk maklumat kerja Hidir tu.. mesti nanti farah akan rindu keletah hidir yang suka mengacau farah, walaupun memang membangkitkan kegeraman kan.. so, gudbye Achik yang mok..jangan jadi playboy lagi keyh..hehe

To En. oja : thanks sebab aja Farah.. walaupun En. Oja ni garang pada luaran, tapi hati tetap baik kan kan..hehe

To En. Azani : ni mesti kena bagi jutaaannnn terima kasih sebab En. Azani banyak tolong Farah.. En. Azani memang seorang pegawai pemantau yang paling baik lah.. lepas ni kalau jumpa jangan lupa belanja Farah makan lagi yee ;p

To Meen : thanks sebab jadi kawan sekerja yang happening.. memang takkan lupalah Meen yang suka karokk ni..hehe

To Nor : Thanks jugak sebab jadi kawan sekerja yang best.. Oh ye, gudluck untuk perancangan pertunangan.. bulan depan kan.. Tahniah tau :)

To Kak Yati : Thanks sebab baik hati kirakan kehadiran Farah :) *tak banyak kan Farah 'ter'lewat..hehe Gudluck jugak untuk perancangan kahwin pada bulan 10 ni.. Insyallah Farah akan datang..

To Kak Faiz : thanks sebab baik hati bagi Farah 'gaji' tiap-tiap bulan..hehe dalam bentuk cek pulak tu.. tak pernah farah dapat cek melainkan dari Kak Faiz.. Semoga akak berbahagis disamping suami dan anak-anak tersayang,,*bila lagi nak tambah anak? :)

Lastly, mestilah kene berterima kasih pada En. Azam Bin Zainal Abidin dan En. Illias Bin Moideen selaku Pengarah urusan dan Pengarah di CESB sebab beri peluang pada Farah untuk menimba pengalaman..

p/s : jangan lp pada Farah tau :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post