Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
ditag tag bersama Cik Tira
Khamis, 10 Mac 2011 @ 6:10 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

now dalam mood malas nak mengupdate blog..maaf lah cik belog..
time tengah merajinkan diri, berblogwalking..
tetiba aku disenarai UTAMA kan oleh cik tira kita dengan soalan yang aku tak tahu boleh ke aku jawab nanti..hehehe
 aku pun rindukan kau jugak..aku harap sangat kita dapat jumpa :)))

oke its time for me to answer this question :D


1) Adakah anda rasa hot?
aku hot?? 
taklah sejuk je..berkat kipas zaman tuk kaduk yang masih berfungsi dengan riangnye kat dalam bilik aku ni..

2) Upload wallpaper laptop.



3) Cerita pasal wallpaper berkenaan.
gambar aku la tu..tak payah nak enlarge kan..
sebab apa aku letak gambar aku..sebab aku suka la..
aku suka tengok gambar aku sendiri sebab aku suka perasan COMEL hahaha
comel kan aku..wawawawa
btw, tersusun tak?
cepat angguk kepala laju-laju  
 bagus-bagus :))

4) Bila kali terakhir makan ayam?
uisshh, ayam..
hmm..bila yekk..
haa..hari selasa yang lepas, bos belanja ayam golek dari Kampung Kerinchi..
sedapppppp..sampai bergolek-golek lah aku makan ayam tu *oke, itu menipu..

5) Lagu terakhir anda dengar?
travie mccoy - need you
ha..tira, pe senyum-senyum tu
memang dengar dari blog kau pun..hehe
aku kan stalker sejati kau ;p

6) Apa yang anda sedang lakukan semasa menyelesaikan tag ini?
    berbaringan kat atas katil sambil membelek-belek handphone..
*bila b nak balik ni..rindula..
maaf mood gedik datang sekejap :D

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil apa?
along..sebab aku anak sulung..logik la kan..
kalau kat kampung, panggil Ain.. jauh beza tak dengan Siti Norfaraheen
 kawan-kawan pulak, nama biasa..farah, faraheen..
 tak kurang juga panggil aku Siti..
*ade nama macam minah kampung tak?


8) Tag 8 orang.
aishah norzilan
muhammad hafizuddin
nana iliyanah
sue strella
mira nisa
syaza
 
sape lagi?
kepada sape@yang nak jawab lah.. 
 
 
9) Siapakah no 1 yang anda tag?
kawan satu kuliah..
pernah tido sebilik & setilam biru dengan beliau ;p
seorang yang ceria..
bakal menunaikan umrah beberapa hari lagi..
one of my really good friend :)

10) Katakan sesuatu kepada no 5 yang anda tag.
 hai hai..selamat berkawan :)
hope dapat kenal lagii dekat..
btw, ur blog awsome!

11) Siapa orang ketiga yang anda tag?
my roomate time semester 2..
really cool person n good friend too
sedang bertungkus-lumus menghadapi last semester   

12) Bagaimana dengan no 4?
satu kelas dengan nana..
bersahabat baik dengan nana n aishah 
really ceria in person, 
suka tengok pose dia bila bergambar :)
 
13) Pesanan buat no 6.
moga sihat selalu..
jaga diri, dan moga perjalanan umrah berjalan dengan lancar..
aku doakan kau bahagia dan berpanjangan jodoh dengan 'apek' sayang kau tu ;p
 
14) Kata - kata cinta buat no 2.
oke..bertukar ke mood jiwangness
kamo bukan sahaja my prince, tapi my cinta hati dan yang pasti my bakal hubby :)
love u so much..semoga kita dapat menjalani hubungan kita dengan lancar dan bahagia. tiada yang lain syg cari..hanya kamo muhammad hafizuddin.. my b ;p 
 *sengaja letak nama prince kat num 2 hehe
15) Ada persamaan tak no 7 dengan 8?
pass-
 
16) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang no 1.
ceria
pemurah :)
sangat menjaga kebajikan kawan-kawannya...
mempunyai ahli kelab yang bagaikan adik beradik
sangat pandai kalau tak malas :)
 
17) Persamaan antara lembu dan kambing?
ceh..soalan ape ni..budak tadika pun tau la..
dua-dua makan rumput..
berkaki empat..
berekor..
dan semestinya dua-dua makhluk Allah
 
 18) Perasaan ketika jawab tag ni?
takde perasaan..
 
19) Adakah anda tahu Rizman itu sengal?
Rizman?
??????
 
20) Gay or less?
hey..aku normal lah
bukti?
sedang berkasih sayang dengan muhammad hafizuddin..
 
      
   

Label:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post