Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
bila si katak keluar dari tempurungnya
Jumaat, 25 Mac 2011 @ 10:11 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

assalamualaikum..

Maaf.. janganlah salah faham dengan tajuk diatas.. Aku bukan nak cerita pasal katak yang suka menyorok kat bawah tempurung tu.. tapi aku nak cerita pasal diri aku sendiri yang baru nak nampak dunia..hahahaha



seperti gambar diatas ni lah..tapi cuma patut digantikan dengan aku lah... dan peribahasa tu pon sesuai sangat kalau letak nama aku.. macam ni... bagai farah bawah tempurung.. sesuai tak?

Mesti ramai yang tahu sebab apa aku cakap macam ni.. tadi, mase rehat kat office, ade staf ajak aku pergi teman dye ke Wangsa Walk.. aku cakap lah tempat tu jauh..tapi dia kate takde lah jauh sangat.. So, dengan muka yang tak berape nak percaya ni follow aje la.. Dalam perjalanan aku mulai pelik sebab direction banyak menuju ke rumah aku..aku pon tanya la..

aku : "akak ikut jalan mane?"
staf CESB : "MRR2..dekat sikit.."
aku : eh, bukan lagi jauh ke? (dengan penuh confiden aku bertanya)
staff CESB : dekat la Farah.. Meh akak tunjukkan jalan..

bagai orang yang baru sahaja menjejakkan kaki kat bumi Ampang ni pon menurut je (padahal dah duduk kat Ampang lebih dari setahun) Sampai je kat Wangsa Walk.. aku mengOOOOOO panjang-panjang.. bukan disebabkan tahu jalan.. tapi disebabkan aliran terkejut dalam badan sedang mengalir.. mane tak terkejut, selama aku duduk kat Ampang ni.. tempat aku selalu hangout mesti kat area PJ, sebab aku ingatkan kat sekitar Ampang ni takde la tempat yang syiok untuk berhangout.. Serius, selepas ni sape yang selalu lepak kat situ akan nampak la muka aku setiap hujung minggu (umm..setiap? macam tipu jee)

Agaknye kan..ade tak lagi tempat yang sepatutnya aku tahu tapi aku tak tahu???



ade rupa muka baru keluar dari tempurung tak???
hehehe.. terlalu cute??hehehe
oke aku memang PERASAN!!


cop!! nak tanya.. tempurung muat ke untuk aku masuk dalam tu???
sila fikirkan sebentar yee..

agioss ;]



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post